Vyhľadávanie Nájdi titul Nájdi autora Novinky Akcie Kontakt Spýtajte sa nás | ||||||||||||||||
Stránka je vo výstavbe. | ||||||||||||||||
Kategórie | Prihlásiť | |||||||||||||||
Akcie Novinky Beletria Encyklopédie Literatúra pre deti a mládež Cudzie jazyky Životopisné romány Turistický sprievodca Knihy o Slovensku Geografia a cestovanie Kuchárske knihy Jedlá a nápoje Zdravie a životný štýl Šport Umenie a hudba Fotografia História a dejiny Učebnice a slovníky Ekonomika a podnikanie Právo Medicína Technika Počítačová literatúra Spoločenské vedy Prírodné vedy Starostlivosť o dieťa Domov, hobby a záhrada Príroda a zvieratá Cudzojazyčná literatúra Náboženstvo, ezoterika Kalendáre, portfolia, plagáty
|
Mid-Century Ads: Advertising from the Mad Men Era Podnázov: Autor: Jim Heimann , Steven Heller Vydavateľstvo: TASCHEN Komentár: Gleaned from thousands of images, this companion set of books offers the best of American print advertising in the age of the “Big Idea.” At the height of American consumerism magazines were flooded with clever campaigns selling everything from girdles to guns. These optimistic indicators paint a fascinating picture of the colorful capitalism that dominated the spirit of the 1950s and 60s, as concerns about the Cold War gave way to the carefree booze-and-cigarettes Mad Men era. Also included is a wide range of significant advertising campaigns from both eras, giving insight into the zeitgeist of the period. Bursting with fresh, crisp colors, these ads have been digitally mastered to look as bright and new as the day they first hit newsstands. Jazyk: Multilingual Rok vydania: 2012 Formát: 240x336 Počet strán: 720 Väzba: 2 vol. in a slipcase Katalógové číslo: 101753 Ean: 9783836528344 Bežná cena: 43.95 EUR Zľava: 12% Naša cena: 38.68€
Copyright © 2008 - 2009 knihkupecvo-online.sk Kontakt - O nás - Obchodné Podmienky
Ochrana osobných údajov - Všetký práva vyhradené. Konverzný kurz 1 EUR = 30,1260 SKK |
V nákupnom košíku nemáte zatiaľ žiaden tovar.
|