Kategórie Prihlásiť
   Akcie
   Novinky
   Beletria
   Encyklopédie
   Literatúra pre deti a mládež
   Cudzie jazyky
   Životopisné romány
   Turistický sprievodca
   Knihy o Slovensku
   Geografia a cestovanie
   Kuchárske knihy
   Jedlá a nápoje
   Zdravie a životný štýl
   Šport
   Umenie a hudba
   Fotografia
   História a dejiny
   Učebnice a slovníky
   Ekonomika a podnikanie
   Právo
   Medicína
   Technika
   Počítačová literatúra
   Spoločenské vedy
   Prírodné vedy
   Starostlivosť o dieťa
   Domov, hobby a záhrada
   Príroda a zvieratá
   Cudzojazyčná literatúra
   Náboženstvo, ezoterika
   Kalendáre, portfolia, plagáty

  Akcia mesiaca  

Za výbornú cenu tri tituly
od fotografa
Tibora Huszára








The Stuff You Can't Bottle

Podnázov:

Autor: King Adz

Vydavateľstvo: Thames & Hudson

Komentár: In the networked, multimedia era of Internet 2.0, the only way for advertisers and brands to connect with the notoriously difficult youth market is to get involved with the cultures and subcultures that make up their world. Here, King Adz shares his unique insight into the lives of young people across the globe. His research has taken him to skate parks, clubs, gigs, music festivals and street art events in Europe and North America, Brazil, Russia, China, India, Hong Kong, South Africa and beyond. In each location, he has talked to young people to find out what really fires them, and he has talked to the advertising creatives who have succeeded in connecting with them. No one can predict what youth will be into next month, but this book shows how creatives can grab its attention, build a relationship and crack the market.

Jazyk: anglický
Rok vydania: 2013
Formát: 254x172
Počet strán: 352
Väzba: mäkká
Katalógové číslo: 101887
Ean: 9780500290750
Bežná cena: 25.50 EUR

Zľava: 12%
Naša cena: 22.44€
späť


  neprihlásený  


V nákupnom košíku nemáte zatiaľ žiaden tovar.


  Najpredávanejšie  











  Výhody registracie