Vyhľadávanie Nájdi titul Nájdi autora Novinky Akcie Kontakt Spýtajte sa nás | ||||||||||||||||
Stránka je vo výstavbe. | ||||||||||||||||
Kategórie | Prihlásiť | |||||||||||||||
Akcie Novinky Beletria Encyklopédie Literatúra pre deti a mládež Cudzie jazyky Životopisné romány Turistický sprievodca Knihy o Slovensku Geografia a cestovanie Kuchárske knihy Jedlá a nápoje Zdravie a životný štýl Šport Umenie a hudba Fotografia História a dejiny Učebnice a slovníky Ekonomika a podnikanie Právo Medicína Technika Počítačová literatúra Spoločenské vedy Prírodné vedy Starostlivosť o dieťa Domov, hobby a záhrada Príroda a zvieratá Cudzojazyčná literatúra Náboženstvo, ezoterika Kalendáre, portfolia, plagáty
|
The Stuff You Can't Bottle Podnázov: Autor: King Adz Vydavateľstvo: Thames & Hudson Komentár: In the networked, multimedia era of Internet 2.0, the only way for advertisers and brands to connect with the notoriously difficult youth market is to get involved with the cultures and subcultures that make up their world. Here, King Adz shares his unique insight into the lives of young people across the globe. His research has taken him to skate parks, clubs, gigs, music festivals and street art events in Europe and North America, Brazil, Russia, China, India, Hong Kong, South Africa and beyond. In each location, he has talked to young people to find out what really fires them, and he has talked to the advertising creatives who have succeeded in connecting with them. No one can predict what youth will be into next month, but this book shows how creatives can grab its attention, build a relationship and crack the market. Jazyk: anglický Rok vydania: 2013 Formát: 254x172 Počet strán: 352 Väzba: mäkká Katalógové číslo: 101887 Ean: 9780500290750 Bežná cena: 25.50 EUR Zľava: 12% Naša cena: 22.44€
Copyright © 2008 - 2009 knihkupecvo-online.sk Kontakt - O nás - Obchodné Podmienky
Ochrana osobných údajov - Všetký práva vyhradené. Konverzný kurz 1 EUR = 30,1260 SKK |
V nákupnom košíku nemáte zatiaľ žiaden tovar.
|